Etiquetes

Uooooo!!! Que el bloc té un premi!!!!

Quan vaig veure la nominació no m’ho creia! D’entrada no sabia gaire bé de què anava el tema però m’he informat i m’encanta la idea!!!

Lai – Asi piensa mamá, una barcelonina que viu a Xile, on fa creixer la seva meravellosa família compartint la seva experiència amb nosaltres a través del seu bloc, ha estat qui m’ha atorgat aquest honor!!! Moltíssimes gràcies per la nominació!

Els Liebster_Award són uns premis destinats a blocs petits, amb menys de 200 seguidors. Es tracta d’una iniciativa per ajudar a donar-los a conèixer, creant links i vincles que portin a uns i altres a descobrir d’altres que poden ser del seu interès. Una forma de promocionar-se i arribar a més gent! És genial!

Bé, anem al tema. Les regles del premi són:

  1. Agrair al bloc que t’ha enviat la nominació i seguir-lo (FET)
  2. Fer una visita als blocs companys de nominació (FET, ha estat un gran plaer i he descobert autèntiques joies)
  3. Respondre les 11 preguntes que t’ha fet
  4. Nominar 11 blocs amb menys de 200 seguidors i avisar-los de la nominació
  5. Fer 11 preguntes

Així, aquí van les respostes a les meves:

1. El título de un post que hayas dejado en el tintero

Estic malalta. El vaig començar a escriure quan estava embarassada de 30 setmanes. Vaig agafar una gastroenteritis de cavall i arrel d’allò tot va anar de mal en pitjor fins el final de l’embaràs. El vaig escriure des del llit i al rellegir-lo em vaig fer tanta pena a mi mateixa que vaig decidir que era millor esborrar-lo de la meva vida… les males experiències és millor que quedin en l’oblit o que es recordin enmig d’una boira ben espessa…

2. El primer blog al que hiciste “follow”
Una madre española en alemania. Moria de riure amb cada entrada seva. La trobo molt a faltar.

3. La canción que te pone “piel de gallina”
“Esos locos bajitos” del Serrat

4. Tu mejor recuerdo de las navidades de tu infancia
El pesebre muntat al forat de la falsa xemeneia a casa mons pares, amb la seva molsa, les seves muntanyes, el paper d’estrelles enganxat a la paret amb xinxetes,… em passava hores i hores jugant amb les figuretes del pessebre. M’encantaria que els meus pares l’haguessin conservat per a poder-li muntar ara als meus fills…

5. Qué le pides a los reyes este año?
Més temps per passar amb els meus fills. Que els dies tinguis almenys 28 hores. O que em toqui una bona loteria i pugui deixar de treballar.

6. ¿Eres de turrón o de polvorones?
Turró, de Xixona… l’autèntic.

7. ¿Tienes algún rito para la noche de fin de año (ropa interior de color, el anillo el la copa de cava, etc…)
Treure els pinyols i la pell al raïm… sí, ho sé: és trampa. No sóc gens supersticiosa així que no segueixo cap ritual com a tal.

8. Si tuvieras que representar la navidad en una imagen, ¿qué dibujarías? (o fotografiarías?)
Els meus fills asseguts davant del tió i l’arbre de nadal.

9.  El mejor momento del día de hoy
L’estona de riures al lavabo netejant les dents al P mentre ens feiem pessigolles… no sé si avui li hauré netejat gaire bé.

10. Cual sería el destino de tu viaje soñado?
Tornar a Nova Zelanda. Va ser el nostre viatge de noces i vam fer-nos la promesa de tornar-hi als 25 anys amb els nens.

11. Si te tocara la lotería esta navidad, ¿qué es lo primero que harías?
Liquidar la hipoteca. Buscar un pis més gran on viure, amb sis habitacions enormes, una per cada nen, una per nosaltres, una per a fer un vestidor immens i l’altre per a jugar… el meu somni.

I ara, les meves nominacions:

I les 11 preguntes que han de respondre:

  1. Per què vas començar el bloc?
  2. De què voldries escriure però encara no t’has atrevit?
  3. Quin és aquell bloc que sempre llegeixes i esperes amb ànsies?
  4. Quina de les teves entrades et fa sentir més orgullós/a?
  5. Quina de les teves entrades et va costar més d’escriure?
  6. Quin és el teu llibre preferit?
  7. Quina és la teva pel·lícula preferida?
  8. Què és el que fa especials als teus fills? Què destacaries d’ells?
  9. Quines són les teves aficions. “A qué dedica el tiempo libre”, vaja…
  10. De què tens pensat parlar-nos properament? Per què no avances alguns dels temes que tinguis en ment?
  11. El millor moment del dia d’avui

Bona nit!!!!

