Etiquetes

, , , , , ,

Avui, 20 de novembre, és el Dia del Nen de les Nacions Unides.

Avui celebrem que fa 56 anys de l’aprovació de la Declaració dels Drets dels Nens i 26 anys de la Convenció sobre els Drets dels Nens.

Un dia per celebrar i que ha de servir per a fomentar la fraternitat entre tots ells i promoure el seu benestar. Un dia que ha de servir, per damunt de tot, per a sensibilitzar la societat sobre la importància de tenir cura dels infants de tot el món.

Els que em llegiu teniu clar que ells són el futur, que només a través d’ells podem somiar un món millor, on cap ni un passi gana ni hagi de patir les guerres dels adults. Crec que a tu no t’he de dir que avui és un gran dia, que tan de bo tothom se n’adoni. I ets tu, precissament, qui pot donar-li al dia la importància que té, donant veu al nen que un dia vas ser.

Des de l’ONG “Save the Children” han llançat una iniciativa amb l’objectiu que, per un dia, tothom parli dels nens. Jo m’uneixo al moviment per a celebrar aquest Dia del Nen i us animo a tots a fer el mateix, perquè nosaltres sí que tenim clar que els nens són el tresor més meravellós d’aquest món cada cop més podrit.

Només cal que comparteixis a les xarxes socials una foto de quan eres petit/a i l’acompanyis d’algun petit record de la teva infantesa, juntament amb els hashtag #CuandoEraNiño o #CuandoEraNiña i #DiaDelNiño.

Aquí em teniu a mi, espero veure les vostres fotos per tot arreu:

#DíaDelNiño #CuandoEraNiña em passava hores jugant amb el pessebre que muntàvem cada any per Nadal al forat de la xemeneia @SaveChildrenEs

Que passeu tots un meravellós Dia del Nen.

