Etiquetes

, , , , , ,

Després de la bona notícia de l’esperada del nou membre de la família, i aprofitant que ahir vaig fer anys, a manera d’autoregal et presento la nova imatge del meu quart fill!!!

Ja fa mesos que s’estava gestant aquest petit canvi però amb el bloc tan oblidat no li trobava el sentit a fer el pas, així que ho he anat ajornant. Però què coi, ja en tinc ganes perquè estic boja de contenta amb la nova cara del CosetesNostres.

Des d’aquí vull donar les gràcies a les grans professionals que m’han ajudat en aquest petit i modest canvi:

D’una banda Kunfeti, una de les dues components de Kuco, marca que comença amb força i que té un gran futur per davant. Ella ha dissenyat la meva imatge de capçalera i el meu nou Avatar a WordPress així com la imatge del bloc.

De l’altra, la meravellosa fotògrafa Mireia Comas, que ja s’ha convertit en la nostra fotògrafa familiar de confiança i que m’ha regalat una sessió de fotos magnífica per a mostrar-me sense por des de la meva renovada pàgina “Qui sóc?”, tema que tenia pendent de fa molt de temps.

La resta seguirà igual, doncs la temàtica no canviarà de manera notable, si bé és cert que la meva nova relació acabada de néixer amb la Disciplina Positiva a un nivell superior al d’abans marcarà sense dubte la forma d’encarar el contingut relacionat amb l’educació dels meus fills a partir d’ara.
Espero seguir disfrutant de la teva companyia. T’envio una fortíssima abraçada!!

_V6B7904